Postać 2

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w FAQ postaw je tutaj.
asterixmm
Posty: 104
Rejestracja: pt, 16 mar 2012, 08:50
Numer GG: Numer GG
Nazwa Konta: Brak

Postać 2

Post autor: asterixmm » śr, 4 mar 2015, 14:37

witam mam pytanie jeśli mam odkrytą 2 postać to jak bede mieć kreta ziemnego na poziomie 1 i go bede karmił aż bedzie miał poziom 12 czy zmieni postać 1 na postać 2? sam

NayiaLovecat
Posty: 112
Rejestracja: pn, 3 lut 2014, 17:27
Numer GG: Numer GG
Nazwa Konta: Brak

Re: Postać 2

Post autor: NayiaLovecat » śr, 4 mar 2015, 15:24

Nie. Zmiana postaci następuje tylko przez fuzję. Takich pytań było sporo, szkoda, że nie chciało Ci się popatrzyć chociażby po tematach na forum :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania początkujących graczy”