Znaleziono 548 wyników

autor: matysiaczek
ndz, 12 cze 2011, 07:11
Forum: Pomoc dla początkujących
Temat: nabywanie monet
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 279

nabywanie monet

proszę nakierować jeśli był wątek

czy jest jakis inny sposób nabywania monet niż za PLN? wiem o osiągnięciach, przejście z poziomu do poziomu, ale to drobiazgi. rozumiem że posiadanie premium inaczej niż za PLN nie jest w tej grze mozliwe?
autor: matysiaczek
sob, 11 cze 2011, 06:38
Forum: Pomoc dla początkujących
Temat: za co płaci się monetami
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 529

Re: za co płaci się monetami

aaaaa ... no dzięki

jeśli o mnie chodzi - można zamknąć :)
autor: matysiaczek
pt, 10 cze 2011, 06:37
Forum: Pomoc dla początkujących
Temat: za co płaci się monetami
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 529

Re: za co płaci się monetami

no własnie chodzi o "te sprawy" ... nie twierdzę ze zginęły gdzieś tylko nie mogę znaleźć za co mogłam zapłacić...coby w przyszłości omijać te zakupy :?
autor: matysiaczek
pt, 10 cze 2011, 06:09
Forum: Pomoc dla początkujących
Temat: za co płaci się monetami
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 529

za co płaci się monetami

miałam rano dwie monety, zdobyłam jeszcze dwie, czyli w sumie powinnam mieć 4, a mam 1. Za coś zapłaciłam monetami? moze ktoś pomoc wymyślic za co mogłam płacić?
autor: matysiaczek
czw, 9 cze 2011, 11:55
Forum: Bugi Łowisko 1
Temat: brak mozliwości sprzedawania na targu
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 855

Re: brak mozliwości sprzedawania na targu

niczego nie oferowałam, bo zakładka "sprzedaj" jest dla mnie niedostępna. Ale w ogóle w rybopaku posiadam rybki które mają imiona nadane przez graczy jak i nadane przez system (złowione?) jeżeli to pomoze to moge podać na pw hasło i login


wszystko jeż juz ok :)
autor: matysiaczek
czw, 9 cze 2011, 11:00
Forum: Bugi Łowisko 1
Temat: brak mozliwości sprzedawania na targu
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 855

Re: brak mozliwości sprzedawania na targu

poczyściłam wszystko co sie da w w/w przeglądarkach: pamięć podręczną, ciasteczka, nawet w tempach grzebałam i usunęłam wszystko co sie dało ;) Nie mogę sprzedawać co mnie bardzo smuci, domyslam się że mogłabym być już na wyższym poziomie :(
autor: matysiaczek
czw, 9 cze 2011, 10:09
Forum: Bugi Łowisko 1
Temat: brak mozliwości sprzedawania na targu
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 855

brak mozliwości sprzedawania na targu

a) Świat/serwer, ID gracza - serwer 1, ID 50006377 b) Nazwa i typ przeglądarki - chrome, explorer, opera, wszystkie uaktualniane na bieżąco c) Czas wystąpienia błędu - cały czas trwa d) Dokładny opis błędu - opcja sprzedaży na targu nie moze sie załadować, podobnie przegląd magazynu e) Czy błąd się ...
autor: matysiaczek
czw, 9 cze 2011, 09:17
Forum: Pomoc dla początkujących
Temat: Pomocy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 348

Re: Pomocy

mam podobny problem - czyszczenie ciasteczek i pamięci podręcznej nie pomaga, zmiana przeglądarki również - i oczywiście chodzi tu tylko o przegląd produktów w magazynie i sprzedaż na targu (bo kupić mogę)

Wyszukiwanie zaawansowane